Monogram Macieja Falińskiego, grafika komputerowego z Warszawy

DTP czyli prace wydrukowane

Kilka wybranych przykładów

Oskar Kolberg, Scena w karczmie czyli powrót Janka, opera, plakat.

Oskar Kolberg, Scena w karczmie…

Plakat wielkoformatowy przedstawienia operowego.

Paysquare, broszura.

Paysquare

Broszura informacyjno-reklamowa.

Unicol, wizerunek katalogu produktowego.

Unicol, katalog produktowy

Dopiero teraz dostrzegłem śmieszność tytułu rozdziału: Klejenie poprzez instynkt :)

Mc Solution, widok ulotki informacyjnej.

Mc Solution, ulotka

Ulotka powstała w kilku wersjach językowych.

Unicol, wizerunek katalogu produktowego.

Springfield

Teczka na materiały pokonferencyjne.

Mc Solution, widok ulotki informacyjnej.

Springfield

Roll-up konferencyjny.

Ulotka informacyjna firmy Graniou Atem

Graniou Atem

Ulotka informacyjna.

Elixir Rouge, panel informacyjny na targi.

Elixir Rouge

Wielkoformatowy panel informacyjny.

Przykład ulotek ofertowych firmy Program.

Program Sp. z o.o.

Przykład pakietu ulotek ofertowych.

Na Ekranie - zestaw rollupów.

Na Ekranie – zestaw roll-upów

Minimalistyczne roll-upy przygotowane na konwent fantastyki Pyrkon w Poznaniu.

Dawniej na wszelkie druki nie będące książkami, czasopismami, opakowaniami itp. stosowano zapomniane już pojęcie: akcydensy. Jednak teraz posiłkuję się skrótem DTP (Desktop Publishing), oznaczającym po prostu publikowanie zza biurka. Do tej grupy zaliczam np. plakaty, broszury i ulotki reklamowe, katalogi itd. Dla większości z projektantów i operatorów publikacje z tej grupy to podstawa codziennej pracy. Mogę niestety przypuszczać, że na wydrukowanie moich prac ścięto drzewa z powierzchni dość sporego lasu. Mimo to chętnie usiądę do pracy nad kolejnym zamówieniem.